Nou! Recuperare la domiciliu. Vezi detalii!



După un an “de birou” și sărbători de iarnă petrecute cum se cuvine, a venit vremea pârtiilor albe?

Poate ai vrea și să te bucuri de vacanța la ski, fără accidentări și febră musculară?

Cei mai mulți dintre iubitorii sporturilor de iarnă ajung pe pârtie după o perioadă de sedentarism iar organismul reacționeaă ca atare.

Chiar dacă pare că picioarele duc greul, întregul corp are de suferit dacă nu există o pregătire temeinică înainte.

Câteva săptămâni de sală în care să tragi de tine, chiar dacă sub supravegherea unui antrenor, nu reprezintă cea mai bună idee pentru musculatura ta. 

Ai nevoie de un kinetoterapeut care să știe cum să îți protejeze ligamentele, să întărească mușchii care vor fi suprasolicitați și să acorde atenție zonelor predispuse la leziuni sau afecțiunilor deja existente.

Un kinetoterapeut va ști să acorde atenție specială genunchiului a cărui articulație susține greutatea corpului în momentul în care glezna e imobilizată în clăpar. Iar un genunchi nepregătit poate înseamna entoră, luxație sau “leziune de ligament încrucișat anterior”. Și da, recuperarea e mai lungă și mai anevoioasă decât pregătirea.

Stretchingul este extrem de important pentru a pregăti organismul, dar asta nu înseamnă că orice mișcare este recomandată, mai ales dacă în istoricul tău există afecțiuni legate de coloană sau picioare. Din nou, kinetoteraputul tău este cel care îți poate alcătui o schemă de exerciții personalizată.

Nu uita de drenaj! Picioarele umflate și retenția de apă ( mai ales după mesele bogate în sare de Crăciun și Revelion) s-ar putea să nu se împrietenească rapid cu clăparii sau bootsii. 

Pentru o vacanță grozavă în care chiar să te bucuri de pârtie, fără accidentări și febră musculară, pregătește-te temeinic și lasă-te pe mâna specialistului.

Te așteptăm la Physiokinesis!

Programări la : 0744 541 501