Cu o aparatură de ultimă generație și terapii adaptate fiecărui pacient, o ședință de maxim o oră și jumătate cumulează efectul a 4 – 5 terapii clasice de minim 3 – 4 ore.

TECARE

Combate durerile, contracturile, întinderile musculare și accelerează procesele de cicatrizare și regenerare. Se combină cu alte terapii, în funcție de afecțiunea suferită.

GPS (Global Postural System)

Evaluare posturală globala pentru a evalua deformările coloanei vertebrale (scolioze, cifoze, lordoze) – fără iradiere, fără efecte negative asupra organismului.

Kinetoterapie

Terapeuți specializați care lucrează 1 la 1 pentru a recupera eficient suferința dumneavoastră.

Laser

Antiinflamator, analgetic, trofic. Eficient in lombalgii ,fracturi, rupturi musculare, entorse. tendinite, spondilite, artroze, nevralgii, pareze, nevrite, etc.

Podoscopie

Deformările piciorului pot fi identificate și corectate- var, valg, picior plat, picior scobit.

Stimawell

Ameliorează durerile de spate, hidrateaza discurile intervertebrale, scade contracturile musculare,inlatura inflamatia, prin combinarea eficientă a trei terapii, într-un singur program.

TWIN

Are efect analgezi și decontracturant și este folosit în traumatisme și patologii inflamatorii ale tuturor articulațiilor. Se combină cu alte terapii, în funcție de afecțiunea suferită.

RPG – reeducare posturala globala

Metoda terapeutica de reeducare pentru corectia si tratarea patologiilor musculoscheletale.

Electrostimulare CHATTANOOGA

Dispozitiv pentru electroterapia in miscare. Efecte rapide in castigarea mobilitatii si a fortei musculare, in inlaturarea durerii. Un mod de lucru avansat in paralizii.

Drenaj limfatic

Reduce edemul la nivelul membrelor inlaturand senzatia de „picioare grele”, Imbunatateste circulatia, elimina toxinele, creste imunitatea, previne aparitia vergeturilor.

Talonete FORMTHOTICS

Moderne, discrete, confortabile, potrivite pentru copii și adulți deopotrivă. Corectează mersul și ameliorează durerile de spate. Exista modele pentru fiecare sport ( fotfbal, schi, ciclism, etc).